forum voor eindwerkstudenten
mail busselot

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    eindwerk Black Sugar // communicatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
silke
Site Admin


Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 353

BerichtGeplaatst: 12-04-2010 12:57:58    Onderwerp: mail busselot Reageren met citaat
heb de mail ook naar jullie e-mail gestuurd omdat ik denk dat jullie dat rapper gaan checken dan het forum Smile en het toch wel dringend is.

Dag Silke,

het idee van de scrabble letters is grafisch en conceptueel zeer fijn. De grote gekleurde kaders erachter vind ik minder geslaagd (is nogal '80ies Smile. Enkele tips en bemerkingen

- werk met één achtergrond (mag zelfs wit zijn), eventueel een achtergrondbeeld van een tafel (enkel de textuur van een tafelblad, of het spelbord zelf > kan je zelf fotograferen). Werp die gekleurde blokken weg als je een frisse, moderne layout wil. Plaats je beeld zelf (de scrablle letters) gerust groter.
- Zet je titel niet centraal, is nogal ouderwets. Speel met de titel (het moet daarom niet rechts, links of centraal... zoek lijnen die je kan volgen).
- Is dit het lettertype dat hoort bij de huisstijl van je organisatie? Staat je lettertype in een 10 a 11 pt (kan ik zelf niet zien)?
- Gebruik 'enkele' aanhalingstekens ipv "dubbele" voor je quotes
- Plaats je quote wat groter en in het italic
- spetterend, heerlijk, ... vind ik persoonlijk ook nogal ouderwets klinken (maar ik ga natuurlijk niet over de copywriting), je gebruikt nogal veel bijvoeglijke naamwoorden en dat klinkt voor mij nogal snel betuttelend en kinderachtig. Je kan dat hier en daar wel doen, maar gebruik ze met mate en gebruik liever originele bijv. naamwoorden.
- Splits (waar mogelijk) je tekst zelf op een logische inhoudelijke manier, laat dat niet over aan je pc (vb. een kleine verjaardagsverrassing zou ik op één regel houden met het vervolg van de zin).
- Het adres staat onderaan nogal ongelukkig. Misschien kan je het mooi uitlijnen bij het logo? Of integreren in de tekst.

Mail me gerust nog een nieuwe versie door of als je nog vragen hebt... Vanaf na de Paasvakantie ben ik gewoon terug op school.

Groeten,
Sandra
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
jill



Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 324

BerichtGeplaatst: 12-04-2010 15:52:15    Onderwerp: Reageren met citaat
zoals ik ook al op mail heb geantwoord, ik zou da stiekem wel proberen om da aan te passen. Probleem alleen da ik geen adobe illustratr, photoshap op nieuwe laptop heb staan.

Dus Verena, kan jij da aub proberen nog aan te passen? of Laetitia?

verder, vraag ik mij ook af hoe we da nu morgen gaan laten zien? want ik kan bestand ni openen, dus kan da morgen ni tonen op mijn laptop, ma ook ni afprinten. Dus laetitia of verena kan iemand da van jullie doen? en liefst de verschillende versies?!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    eindwerk Black Sugar // communicatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum