forum voor eindwerkstudenten
Mail naar schepen
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    eindwerk Black Sugar // communicatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
silke
Site Admin


Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 353

BerichtGeplaatst: 28-04-2010 10:43:19    Onderwerp: Mail naar schepen Reageren met citaat
Hieronder de mail die ik gemaakt heb om toestemming te vragen aan de schepen voor buiten te mogen enz. Willen jullie deze nalezen en als er nog dingen ontbreken let me know, zo dat ik deze vanavond nog kan versturen. of laten we deze eerst door leen en ilse lezen? of zet ik gwn leen in CC?

Beste,

VZW Huis van het Nederlands organiseert op 3 juni haar 5 jarig bestaansfeest. Omdat wij onze hoofdzetel in Mechelen hebben en ook verbonden zijn met de stad, geven wij ons feest in de Keldermanszaal in het stadhuis van Mechelen.

Op dit feest zal er onder andere een debat plaatsvinden met enkele politiekers en schepenen van Mechelen onder leiding van Greet Op de Beeck. Na dit debat volgt een feestelijke receptie.

Omdat het feest doorgaat op 3 juni, is de kans groot dat het prachtig weer is buiten. Het zou dan ook heel leuk zijn indien wij de receptie buiten mogen verzorgen. Dit houd in dat wij enkele statafels buiten zouden plaatsen en de mensen buiten zouden bedienen. De receptie zou doorgaan van 15u30 tot 17u. Het gaat dus enkel om een 2tal uur dat wij buiten zouden staan. Verder zouden wij graag de binnenkoer feestelijk aankleden door een slinger met vlaggen op te hangen.

Zouden wij hiervoor toestemming kunnen krijgen?

Tot slot hebben wij nog 2 vragen in verband met signalisatie en doeken de wij zouen ophangen. Voor de poort van het stadhuis willen wij kleine signalisatiebordjes hangen zodat we onze gasten goed de weg kunnen wijzen. En in de zaal zelf willen wij de muren bekleden met rode doeken. Dit zouden wij ophangen zonder de muren te beschadigen uiteraard.

Alvast bedankt voor uw feedback,

Met vriendelijke groeten,

Silke Vincent
Medewerker Huis van het Nederlands
Mechelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Verena



Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 136

BerichtGeplaatst: 29-04-2010 08:50:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Goeie mail!

Ik zou sturen naar gemeente en leen & ilse in cc zetten.
We zijn groot genoeg om op eigen benen te staan en hadden ze neit gezegd dat locatie vana nu in ons handen lag?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jill



Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 324

BerichtGeplaatst: 02-05-2010 14:51:39    Onderwerp: Reageren met citaat
vermoedelijk is de mail al even geleden verstuurd, ma stiekem vrees ik dat we da echt ni direct hadden mogen doen. Leek me beter om da toch even aan leen en ilse te laten weten en die ni gewoon in CC zetten. Ma swat, niks aan te doen. Voor de rest is de mail zeker goed.
Wat we wel aan moeten denken is dat we ni mogen zeggen dat wij een medewerker zijn van het huis. We hadden toch zo een juist einde gekregen met naam, student event KHMechelen en dan in opdracht van Huis van het Nederlands en dan heel hun gegevens. Vind dat een beetje jammer dat da ni gedaan is.
Ma mail is goed en vind het super dat je dat gedaan hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
silke
Site Admin


Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 353

BerichtGeplaatst: 02-05-2010 15:12:33    Onderwerp: Reageren met citaat
kheb hem nog niet verstuurd hoor jill, ik heb gewacht op jullie commentaren omdat ik behalve van verena niets van reactie kreeg en het toch wel een belangrijke mail is. kwil gerust wachten tot dinsdag maar ook nie langer want moet da nie zoveel weken voor het evenement??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
jill



Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 324

BerichtGeplaatst: 02-05-2010 15:38:46    Onderwerp: Reageren met citaat
amai super.. dan zou ik een beetje meer naar voor brengen dat wij dat voor hen organiseren en ni dat wij echt van hvn zijn.

Nog even ook een dt aanpassen in de zin: Dit houdt in dat wij graag enkele statafels buiten zouden plaatsen en de mensen buiten zouden bedienen.

en dan einde dat het is met naam, student,...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Verena



Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 136

BerichtGeplaatst: 02-05-2010 17:59:29    Onderwerp: Reageren met citaat
dt-fout had ik over gekeken maar idd zoals Jill zegt we zijn geen medewerkers van HvN dus afsluiter best veranderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jill



Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 324

BerichtGeplaatst: 03-05-2010 11:32:43    Onderwerp: Reageren met citaat
moet trouwens ten laatste 14 dagen op voorhand worden ingediend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jill



Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 324

BerichtGeplaatst: 04-05-2010 19:15:17    Onderwerp: Reageren met citaat
silke, pas jij die dan ook nog even aan zodat die ook kan worden doorgestuurd na leen en ilse, moet ik da doen of doe jij dat ineens? want anders doe ik da donderdag samen met het budget...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
silke
Site Admin


Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 353

BerichtGeplaatst: 04-05-2010 19:46:24    Onderwerp: Reageren met citaat
voor mij maakt het nie uit, ik dacht da ik da vanavond al moest sturen?? of niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Verena



Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 136

BerichtGeplaatst: 05-05-2010 13:55:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Hoe sneller hoe beter voor dit, niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
silke
Site Admin


Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 353

BerichtGeplaatst: 05-05-2010 14:01:38    Onderwerp: Reageren met citaat
oke dan stuur ik dit vandaag naar Ilse.

Jill jij mailt dan de andere dingen die we nog moesten sturen (alles staat in het verslag), vergeet ook niet de link naar kaat haar site erij te zetten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
jill



Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 324

BerichtGeplaatst: 06-05-2010 11:00:41    Onderwerp: Reageren met citaat
dus, nu heb jij hetv gemaild na ilse, dien mail voor de schepen? ik heb al aantal dingen gemaild, ma nog ni alles, dus mss even best wachten tot ik mail voor een aantal zaken kan sturen..

verder jij silke houdt dus file bij met bevestigingen?! tis ma dat alles goed duidelijk is voor ons.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
silke
Site Admin


Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 353

BerichtGeplaatst: 06-05-2010 11:18:13    Onderwerp: Reageren met citaat
ja ik heb al gestuurd van schepen

en ja ik hou de bevestigingen bij Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
silke
Site Admin


Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 353

BerichtGeplaatst: 21-05-2010 13:27:39    Onderwerp: Reageren met citaat
man wa een boertige mensen allemaal. moet es de mail lezen die ik gekregen heb


Silke

Als antwoord op uw mail van 6 mei 2010, kunnen wij u het volgende mededelen:

De receptie heeft plaats in de Keldermanszaal.

Op de binnenkoer van het stadhuis mogen geen statafels geplaatst worden:

een receptie op de binnenkoer van het stadhuis tijdens de kantooruren zou het stadspersoneel storen



Vlaggen op het pleintje voor het stadhuis worden alleen toegelaten bij officiële plechtigheden.

Bovendien hebben vlaggen weinig zin wanneer het windstil is.

Eventueel kan voor één dag een spandoek opgehangen worden tussen 2 vlaggenmasten.

Het vervoer en plaatsing van de vlaggenmasten door medewerkers van de uitvoeringsdiensten zal dan worden aangerekend (25,00 EUR).

Signalisatiebordjes mogen opgehangen worden aan de poorten van het stadhuis. Ze dienen dezelfde dag nog verwijderd te worden.

zo stom Sad da onze vlaggen nie mogen !! mensen gaan toch naar buiten gaan alst mooi weer is ze, ge kunt da toch nie tegen houden pff stomme mensen, werkt es mee
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
jill



Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 324

BerichtGeplaatst: 22-05-2010 12:13:51    Onderwerp: Reageren met citaat
ma mss da we toch nog eens het concept moeten uitleggen van die vlaggen, want die snappen da echt volledig ni e.. zo grappig da die denken da wij echte vlaggen omhoog willen hangen..

hihi.. ma mss da we den disndag al eens aan den eddy kunnen uitleggen en dan hopelijk da hij da beter begrijpt.

ma niks aan te doen, en idd de mensne gaan na buiten gaan, das ni te voorkomen. ilse vroeg wel om ook te denken ana nen asbak voor de sigaretten!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    eindwerk Black Sugar // communicatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum