forum voor eindwerkstudenten
overzichtje niet vergeten op event

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    eindwerk Black Sugar // Concept
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jill



Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 324

BerichtGeplaatst: 26-05-2010 15:26:36    Onderwerp: overzichtje niet vergeten op event Reageren met citaat
Bij dit even een overzichtje van wat we zeker ni mogen vergeten, mss da jullie kunnen aanvullen mss dan best lijstje kopiëren en dan nieuwe zaken zetten!

•Visdraad
•Duimspijkers
•Plakband
•Ducktape
•Schotelvodden
•Benodigdheden cocktail
-karaffen
-grote schaal
•Handdoeken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
silke
Site Admin


Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 353

BerichtGeplaatst: 26-05-2010 16:29:54    Onderwerp: Reageren met citaat
*Visdraad
•Duimspijkers
•Plakband
•Ducktape
•Schotelvodden
•Benodigdheden cocktail
-karaffen
-grote schaal
•Handdoeken
* batterijen
*de menuhouders
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Verena



Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 136

BerichtGeplaatst: 26-05-2010 22:27:47    Onderwerp: Reageren met citaat
( ik ga morgen es zien voor karaffen op de klj, kan niks beloven tis ne wilde gok maar kan maar proberen)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
silke
Site Admin


Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 353

BerichtGeplaatst: 27-05-2010 08:16:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Oke ik heb even zitten nadenken, wij moeten echt serieus beginnen plannen. kheb het gevoel da wij totaal nie goe voorbereid zijn. hebben wij ingepland wanneer wij alles van decoratie gaan doen??

Als je ziet wat wij allemaal nog moeten doen! De woensdag gaan wij boodschappen doen en naar hier en daar en dan de vlaggen stikken. Daarmee zit je dag al van s'ochtens tot laat s'avonds vol, geloof mij. Ik zou woensdag trouwens met zen allen bij iemand blijven slapen. Dan kunnen we doorwerken desnoods tot s'avonds laat met zen allen en kunnen we s'ochtens met iedereen samen vertrekken, beetje good feel voor d-day is ook wel goed denk ik dan allemaal appart in ons bed te stressen.

Dit is wat er nog van decoratie moet gebeuren:

* zakjes met nicnacjes vullen en aan sleutelhanger doen, eventueel nog een huisje maken.

* 75 vlaggen stikken en 150 aan een lint doen (is er nu al voor lint gekeken??!) = meer dan 6u werk

* kaders met bordeaux achtergrond maken en teksten erop kleven (hebben we nu alle kaders??? moeten kaders nog goud gespoten worden??)

* signalisatie maken (ik dacht eventueel een pijl van nicnacjes te maken en dan het logo, een gewone pijl is echt saai)

* groot kader met logo maken


Zijn er nog dingen die ik vergeet??

Ik zou kaders, signalisatie, en nicnaczakjes dinsdag doen, dat we de hele woensdag aan vlaggen kunnen spenderen.

Wat is trouwens het nieuws van de vlaggen?? is de stof daar nu? wanneer mogen wij daar achter?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
jill



Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 324

BerichtGeplaatst: 27-05-2010 09:33:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Stiekem zou het ook handig zijn als den draaiboek van ilse en dien van ons vergeleken zou worden en zou worden aangepast.

* zakjes met nicnacjes vullen en aan sleutelhanger doen, eventueel nog een huisje maken. kunnen we idd best al dinsdag doen.

* de vlaggen zijn dus sinds gisteren bij den drukker, hij ging die tegen maandag laat of dinsdag vroeg zeker klaar hebben. dus dan moeten wij als nen zot beginnen knippen, naaien en dergelijk!

* volgens mij moeten de kaders niet gespoten worden, en hebben we er denk ik wel voldoende. ik ga nog eens kijken vanavond met de papa hoeveel we er nu hier juist vinden en dan moeten we idd een overzichtje maken van verschillende kaders! ma er moet ook nog wel dringend gezocht worden na spreuken, quotes, want da is nog ni volledig!

* signalisatie zal vragen wat ze graag willen, gewoon logo met pijl of iets creatiefs?
wel rekening houden dat we da allemaal geprint moeten krijgen. en waar gaan we da nu ophangen? en aan wat voor bordjes?

* groot kader met logo maken: da is de kader van ilse e, die jullie vandaag gaan zien, dus is alleen zorgen dat we juiste afmetingen weten voor logo dat erin komt!

volgens mij ni direct iets vergeten, ma voor we al die dingen kunnen doen als kaders en dergelijk, moeten we wel langs ava voor da papier en dergelijke zaken en zeker zijn da da er is!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jill



Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 324

BerichtGeplaatst: 27-05-2010 09:55:11    Onderwerp: Reageren met citaat
heb trouwens 2 karaffen gevonden!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
silke
Site Admin


Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 353

BerichtGeplaatst: 27-05-2010 10:26:33    Onderwerp: Reageren met citaat
super van de karaffen,

wat signalisatie betreft, zijn er daar die bordjes met die pijlen op he, wij gingen die toch gebruiken.

We moeten trouwens ook wegwijzering naar toilet maken! allemaal dingen die nie op de to do mogen vergeten worden!!

en afdrukken kan ik wel fixen op het werk van mijn papa maar moet dan wel niet te lang meer wachten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Verena



Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 136

BerichtGeplaatst: 27-05-2010 23:26:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Ja mannen ik heb dus 18 karaffen hé die we mogen lenen van de klj Smile

Voor de rest staat er inderdaad nog een hele to do lijst van decoratie maar gene paniek dat komt in de sjakos hoor.
Die vlaggen dat gaat nog een uitdaging worden Eh?
Kheb de mijne vandaag naar mn oma gebracht en die zag dat gelijk wel nog heel goed zitten.

De draaiboeken worden as we speak vergeleken. maar dus zoals in de mail gevraagd ook nog keer jouw versie aub Jill Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jill



Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 324

BerichtGeplaatst: 28-05-2010 09:47:53    Onderwerp: Reageren met citaat
probleem is da ik nu op school zit en ik me mijn laptop ni op internet van school kan, zorgt er dus wel voor dat ik da ni kan verzenden na jou want da staat ni op mail of iets dergelijks. usb ook ni in de omgeving. wat een problemen Smile
zal voor deze middag zijn!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    eindwerk Black Sugar // Concept Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum