forum voor eindwerkstudenten
eindwerkbundel
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    eindwerk Black Sugar // Eindwerkbundel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jill

BerichtGeplaatst: 19-05-2010 16:01:42    Onderwerp: Reageren met citaat
en nog iets fijns... mss hadden we dien bundel net iets beter in de gaten moeten houden:

4 weken voor realisatie contact met coördinator informatica-ondersteuning: Christian.Selleslag@khm.be
realisatie van het event
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
silke
Site Admin

BerichtGeplaatst: 19-05-2010 16:30:10    Onderwerp: Reageren met citaat
idd dat dacht ik al dat het niet de 17de ging zijn maar veel vroeger.. daarom daik zo aandrong. dringend maar dan ook dringend invliegen!! daar gaan ze ons serieus op beoordelen he. maar omdat ons event 3 juni plaatsvind denk ik dat wij hem 48u daarna mogen inleveren dus de 5de. omdat het juist de dag ervoor is dusja als wij daar nog foto's als bijlage willen insteken enzo.

Kwantitatieve enquête is dan in principe niet meer mogelijk omda wij da nooit kunnen verwerken op zo'n korte tijd en dan nog in de bundel steken. Is er eigenlijk een groepje die da wel doet? als da nie moet zou ik da nie doen, we gaan al genoeg werk ebn

en die informatica ding, is dat niet gewoon voor onze powerpoint de 17de? ksnap niet wat christian met eindwerk anders te doen heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
jill

BerichtGeplaatst: 19-05-2010 17:04:03    Onderwerp: Reageren met citaat
overzicht wie wat moet doen staat op mail ma zal het hier ook droppen:

-inhoudsopgave: verena
-voorstelling black sugar + organogram: Laetitia
-uitbreiding concept specialiteit: Jill
-uitschrijven waarom keuze joos: maandag best nog eens vragen zodat we hier een juist antwoord op hebben verena
-uitschrijven waarom keuze cathy: zie vorige: Laetitia
-verdere informatie toevoegen aan debat: Jill; denk da ik da best doe, aangezien ik al heel den uitleg heb geschreven over debat deel en nu nog extra info heb na vergadering met greet.
-uitschrijven improvisatietheater inspinazie: Laetitia, jij hebt da al eens opgezocht, ma volgens mij nog ni verder verwerkt in eigen woorden
- receptie verder uitschrijven met kaders: verena
-locatie foto's toevoegen + uitleg: Jill
-grondplan maken: verena
-uitnodiging versie 1 en 2 en 3 plus uitleg: Silke
-budget: Jill
- planning: laetitia
-draaiboek: verena
-veiligheidsplan: silke

Voor de rest vrees ik da we idd na schooltje eens moeten gaan kijken.

denk nu ook wel da we da den 5den mogen afgeven, ma is idd echt super dicht, dus da is wel belangrijk.
christian, is idd voor de powerpoint presentatie, ma da is dus wel da we die al gecontacteerd zouden moeten hebben..
en kwantitatief, vrees ook da da ni mogelijk ga zijn dus da is idd nen last da wegvalt! ken ook gene ander groepje die da wel doen!
Terug naar boven
Verena

BerichtGeplaatst: 19-05-2010 17:32:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Als het goed voor heb dan is den 5e ne zaterdag Smile en aangezien we onze bundel fysiek moeten afgeven denk ik dat het maar de maandag zal moeten. Maar we moeten het wel overleggen met Van Goethem denk ik, of wie is onze opleidingscoördinator?
Terug naar boven
Verena

BerichtGeplaatst: 19-05-2010 17:43:49    Onderwerp: Reageren met citaat
ik snap niet goed wat hiermee bedoelt wordt: "receptie verder uitschrijven met kaders"

moet ik over de kaders schrijven of over de receptie?
Terug naar boven
jill

BerichtGeplaatst: 19-05-2010 18:19:20    Onderwerp: Reageren met citaat
voor wanneer we het nu juist moeten afgeven, idd, de is zaterdagn dus hoop inderdaad dat da dan pas maandag moet, ma vrees ervoor. best idd contact opnemen mss in eerste instantie van espen en mss dan van goethem?!

tijdens de receptie gana de mensne toch pas echt naar de kaders kunnen kijken en al de verschillende zaken kunnen lezen.
waarbij je dan eerst zegt dat we specialiteit in de verf wilden zetten aan de hand van de pijlers en dan nadien hebben gekozen om da te vervangen met quotes, gedichten,...
Terug naar boven
jill

BerichtGeplaatst: 19-05-2010 19:03:51    Onderwerp: Reageren met citaat
moeten ook een swot analyse maken, dus denk da we da best samen doen.
Terug naar boven
silke
Site Admin

BerichtGeplaatst: 20-05-2010 08:19:38    Onderwerp: Reageren met citaat
ik denk da je een swot pas kan maken na je evenement, lijkt mij nie echt logisch om je swot te maken nog voor je event plaatsvind.

idd mail sturen naar van espen om duidelijkheid te vragen dan moet die swot in da weekend gemaakt worden.
Terug naar boven
silke
Site Admin

BerichtGeplaatst: 20-05-2010 08:22:07    Onderwerp: Reageren met citaat
ik denk da je een swot pas kan maken na je evenement, lijkt mij nie echt logisch om je swot te maken nog voor je event plaatsvind.

idd mail sturen naar van espen om duidelijkheid te vragen dan moet die swot in da weekend gemaakt worden.
Terug naar boven
jill

BerichtGeplaatst: 22-05-2010 12:32:36    Onderwerp: Reageren met citaat
sturen jullie je aanpassingen anders door na mij, dan zet ik het allemaal samen...
ma dus wel even nagelezen door uzelf zodat eerste spelfoutjes er al uit zijn Smile
Terug naar boven
silke
Site Admin

BerichtGeplaatst: 22-05-2010 13:16:16    Onderwerp: Reageren met citaat
veiligheidsplan zal nog niet af zijn aangezien ik eerst de zaal nog moet bekijken op nooduitgangen en brandblusapparaten.

kmoet ook nog te weten komen wie de veiligheidscoördinator is en zijn gegevens moetk hebben enz
Terug naar boven
jill

BerichtGeplaatst: 24-05-2010 11:54:41    Onderwerp: Reageren met citaat
geen probleem
Terug naar boven
silke
Site Admin

BerichtGeplaatst: 24-05-2010 21:14:57    Onderwerp: Reageren met citaat
en wat doen we met celleslag? vind da vrij raar da wij die nu moeten gaan contacteren.. wij gaan pas beginnen aan ppt tegen de 11ste juni ofzo... en dan nog. kdenk nu wel da wij genoeg ervaring ebn in presentaties, vo wa moet die pipo derbij gehaald worden?
Terug naar boven
jill

BerichtGeplaatst: 25-05-2010 19:32:52    Onderwerp: Reageren met citaat
geen idee, wat we me dien moeten doen, mss is aan de andere groepjes vragen hoe dat zit.. of wa die hebben gedaan. ik zou dien ook ni contacteren
Terug naar boven
silke
Site Admin

BerichtGeplaatst: 27-05-2010 18:10:11    Onderwerp: Reageren met citaat
ik vind da wij ons werk voor onderzoek er moeten inzetten.

We mogen wel laten zien da we er zoveel moeite in gestoken hebben! als we nu ons onderzoeksrapport in bijlage zetten? natuurlijk niet met alle transcripten en gespreksgidsen maar het rapport zelf, dat is 'maar' 30 pagina's ofzo. Ik zou da er toch graag inzetten anders is het voor niets geweest
Terug naar boven
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    eindwerk Black Sugar // Eindwerkbundel Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: